Versionen indeholder 12 rettelser/forbedringer, som fremgår af installationspakkens changelog.
Den største nyhed er den nye licenstype i forhold til ”administrative” medarbejdere.
For at opfylde det nye EU-direktiv i forhold til tidsregistrering, har vi åbnet op for billigere licenspris. For at få den billige licenspris, må medarbejderen kun arbejde på 1 ”IPO” job (+ fravær).
I den forbindelse er der på JobManager medarbejderkortet tilføjet et nyt felt der indikerer ”kun IPO” medarbejdere. Samtidig er der i JobManager opsætning et nyt felt hvor dette ene JobID skal udfyldes.
I ”Godkend registreringer” og ”Beregning og godkendelse”, er der samtidig sat en spærring på, så medarbejderen ikke kan beregnes, hvis der er stemplet på andre jobs.
Læs mere om den nye licenspris og EU-direktiv her:
Kampagne: Effektiv og enkelt Komme/Gå tidsregistrering med JobManager
EU-direktivet om tidsregistrering: Bliv klar til elektronisk tidsregistrering med JobManager
Andre forbedringer:
- Statistik kolonne – Mulighed for antal i registreringstillæg.
- Sortering på startdato i planlagt fravær.
- Satstype på registreringstillæg.
- Mulighed for at bruge et tidstælleværk på IPO stemplingstype ”arbejde”.
- Visning af navn, ugedag og ugenummer i Timekladde.
De nyere versioner af BC (BC23 og frem) supporterer nu læsning af stregkode direkte i udvalgte tekstfelter.
JobManager Mobile løsningen har support følgende steder:
- Indtast JobID i Registrering Cockpit
- Vareforbrug (Varenummer, Lokation, Placering, Serienummer, Batchnummer og den specielle "Scan" funktion)